Digital Commerce Finland Award 2024 -tapahtuma järjestettiin 15. toukokuuta Helsingissä. Grano on liittynyt jäseneksi ja tapahtuman yhteistyökumppaniksi tapahtuma- ja markkinointimateriaalien valmistuksessa. Tapahtuma kokosi yhteen digitaalisen kaupankäynnin huippuosaajat, yritykset ja innovaattorit, jotka kilpailevat arvostetuista palkinnoista useissa eri kategorioissa.
Digital Commerce Finland Award -tapahtumassa tekoäly ja digitaalisuus näkyivät
Tapahtumassa oli mukana yli 300 osallistujaa, mukaan lukien digikaupan asiantuntijoita, startup-yrityksiä, sijoittajia ja mediaa. Tapahtuman avasi Digital Commerce Finlandin toimitusjohtaja Ville Simola, joka korosti digitaalisen kaupankäynnin merkitystä Suomen taloudelle. Keynote-puheenvuoroissa keskusteltiin tekoälystä ja automaatiosta, digitaalisen asiakaskokemuksen optimoinnista sekä kestävän kehityksen merkityksestä digikaupassa. Paneelikeskustelut käsittelivät ajankohtaisia teemoja, kuten tietosuojaa ja asiakastietojen hallintaa, uusia maksutapoja ja verkkokauppaa sekä logistiikan innovaatioita, kuten tehokkaita toimitusketjuratkaisuja.
Esiintyjiin ja keynote-puhujiin voit tutustua täältä: https://digitalcommerce.fi/tapahtumat/ecom-summit-awards/
Palkintojenjaossa huomioitiin innovatiivisuus, asiakaskokemus ja kestävä kehitys
Tapahtumassa jaettiin palkinnot seuraavissa kategorioissa:
- Vuoden Digitaalinen Kauppias: Tunnustus innovatiivisesta ja menestyksekkäästä digitaalisesta liiketoiminnasta.
- Paras Asiakaskokemus: Palkinto yritykselle, joka on tarjonnut erinomaista asiakaspalvelua ja käyttäjäkokemusta.
- Vuoden Kasvuyritys: Palkinto nopeasti kasvavalle ja lupaavalle digikaupan startupille.
- Kestävä Kehitys: Yritys, joka on ottanut merkittäviä askeleita kestävän kehityksen edistämiseksi digikaupassa.
Voittajat valittiin tarkkaan harkitun prosessin kautta, jossa arvioitiin yritysten innovatiivisuutta, asiakastyytyväisyyttä ja liiketoiminnan kestävyyttä.
Lue lisää palkinnonsaajista!
Tapahtuma oli menestys
Digital Commerce Finland Award -tapahtuma oli onnistunut. Osallistujat saivat mahdollisuuden verkostoitua muiden yrittäjien kanssa ja tutustua laajaan näyttelyalueeseen, jossa yritykset esittelivät uusimpia tuotteitaan ja ratkaisujaan. Tapahtuma vahvisti Suomen asemaa digikaupan edelläkävijänä ja loi pohjan tuleville innovaatioille ja menestystarinoille. Lisäksi tapahtumassa julkaistiin tuleva tilaisuus ”Kultainen peukku”, joka järjestetään ensi vuonna 15.5.2025.
Lue lisää Digital Commerce Finland -tapahtumasta täältä!