Siirry suoraan sisältöön

GRANO-TV, jakso 6: Miten kännykkämerkki nostetaan suomen markkinajohtajaksi?

GRANO-TV, jakso 6: Miten kännykkämerkki nostetaan suomen markkinajohtajaksi?

Nelisen vuotta sitten Huawei myi Suomessa vain nettitikkuja. Vuonna 2018 kiinalaispuhelin nousi Suomen ykköseksi. Miten tämä temppu onnistui? Huawein kuluttajaliiketoimintayksikön markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki ja Granon kaupallinen johtaja Jukka-Pekka Vuori ruotivat menestystarinaa. Uusin jakso katsottavissa nyt alta!

 

 

Voit katsoa kaikki Grano-TV-jaksot täältä.

Grano-TV tarttuu ajankohtaisiin talousaiheisiin ja hakee niihin tuoreita, liike-elämää edistäviä näkökulmia.   

Juttu on julkaistu alun perin 14.09.2018 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.