Siirry suoraan sisältöön

GRANO-TV, jakso 8: Miten brändiuskollisuutta rakennetaan ja pidetään yllä?

GRANO-TV, jakso 8: Miten brändiuskollisuutta rakennetaan ja pidetään yllä?

Toyota on Suomen myydyin auto. Sen omistajat ovat merkkiuskollisempia kuin muiden autojen. Mikä on Toyotan salaisuus? Toyota Suomen markkinointijohtaja Mikko Kekäläinen kertoo Grano TV:n haastattelussa myös, milloin Corolla palaa ryminällä Suomeen. Ohjelman isäntänä toimii Granon kaupallinen johtaja Jukka-Pekka Vuori.

Grano-TV tarttuu ajankohtaisiin talousaiheisiin ja hakee niihin tuoreita, liike-elämää edistäviä näkökulmia. Katso alta Grano TV:n kahdeksas jakso, jossa Granon kaupallisen johtajan haastattelussa on Toyota Suomen markkinointijohtaja Mikko Kekäläinen.

 

  

Juttu on julkaistu alun perin 9.11.2018 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.