Siirry suoraan sisältöön

Granon ja SeeSignagen kumppanuus vahvistaa asiakaskokemusta myymälässä

Granon ja SeeSignagen kumppanuus vahvistaa asiakaskokemusta myymälässä

Grano ja SeeSignage ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla tehostetaan yritysten markkinointia sekä parannetaan myymäläilmettä ja asiakastyytyväisyyttä.

 

Uusia virikkeitä myymälässä vieraileville kuluttajille

 

Uusi kokonaisuus pitää myymälämiljöön ajan hermolla ja antaa kuluttajalle myymäläkokemuksen, joka tarjoaa jatkuvasti uusia virikkeitä. Virikkeet voivat olla esimerkiksi muuttuvia tunnelmia suurilla mielikuvanäyttöpinnoilla, tarjouksia tai uusia ideoita sekä juhlaan että arkeen. Yhteinen ratkaisu tekee kuluttajan vierailuista elämyksellisempiä ja tuo hänelle enemmän hyötyä.



Digitaaliset näyttöpinnat tehokkaampaan käyttöön

 

SeeSignage-pilvipalvelu tarjoaa yritysten käyttöön monipuolisia ominaisuuksia, joiden avulla digitaalisia näyttöpintoja pystyy hallitsemaan tehokkaasti. Infonäyttöjen sisältö on räätälöitävissä esimerkiksi ajankohdan, sijainnin ja säätilan mukaan. Infonäytöt integroituvat saumattomasti Granon Emmi-aineistopankkiin eli aineistot liikkuvat automaattisesti aineistopankista näytöille. Lisäksi asiointi helpottuu, koska yritys voi ostaa Digital Signage -näytöt ja palvelun yhdeltä luukulta, Granon yhteyshenkilöltä.

SeeSignage-pilvipalvelu on erityisen kyvykäs vähittäiskaupan puolella. Pilvipalvelu mahdollistaa erilaiset arkea helpottavat työkalut – esimerkiksi tuotetarjouksen voi nostaa näytölle lukemalla vain tuotteen viivakoodin.

SeeSignage ja Grano haluavat tarjota parasta käyttäjäkokemusta kaikille, olivatpa he ketjupäättäjiä, sisältöjensuunnittelijoita, myymälöiden työntekijöitä tai loppuasiakkaita.

Ota yhteyttä ja kysy lisää >>



Lisätietoja

Juhana Palmunen
SeeSignage / Ideamarket Oy
Tel. +358 46 921 5000

Granon ja SeeSignagen yhteistyö vahvistaa asiakaskokemusta myymälässä

 

Juttu on julkaistu alun perin 3.11.2020 ja sitä on päivitetty 26.03.2024.