Siirry suoraan sisältöön

Granon ja SUL:n yhteistyön keskiössä on fanikulttuurin kehittäminen

Granon ja SUL:n yhteistyön keskiössä on fanikulttuurin kehittäminen

Suomen Urheiluliitto (SUL) ja Grano ovat sopineet pitkän yhteistyön jatkosta. Keskiössä vuoden 2022 yhteistyössä on fanikulttuurin kehittäminen. Grano on SUL:n yhteistyökumppani ja virallinen yhteistyökumppani markkinointi-, mainos- ja näkyvyystuotteissa. 

Grano ja Suomen Urheiluliitto jatkavat menestyksekästä yhteistyötä

– Hienoa, että pitkä ja menestyksekäs yhteistyö saa jatkoa. Tänä vuonna pyrimme yhdessä Granon kanssa myös edistämään yleisurheilun fanikulttuuria ja tuomaan eri keinoin urheilijoita ja faneja yhteen, sanoo SUL:n markkinointiyhtiöntoimitusjohtaja Jari Töykkä.

Yhteistyön puitteissa Grano näkyy toukokuun 14. päivä Helsingissä järjestettävässä Helsinki City Running Day -tapahtumassa, joka on Suomen suurin massajuoksutapahtuma. 

Grano on esillä myös Ylen televisioimissa kotimaisissa yleisurheilun huippukilpailuissa kuten Joensuun Kalevan kisoissa ja kuuden kilpailun Motonet GP -sarjassa sekä syyskuun alussa kotimaisen yleisurheilukesän huipentavassa Ruotsi-ottelussa Olympiastadionilla.

– Olemme iloisia, että pitkäaikainen yhteistyö Suomen Urheiluliiton kanssa jatkuu. Haluamme osaltamme olla kehittämässä yleisurheilun fanikulttuuria, jolla on kaikissa lajeissa erittäin tärkeä rooli, sanoo Granon myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Mäkynen.

Lisätietoja:

Mikko Mäkynen
Myynti-ja markkinointijohtaja
Grano Oy
mikko.makynen@grano.fi

Jari Töykkä
Toimitusjohtaja
Track & Field Finland Oy
c/o Suomen Urheiluliitto
p. 040 55 33 996
jari.toykka@sul.fi

Juttu on julkaistu alun perin 10.02.2022 ja sitä on päivitetty 6.02.2024.