Opas messujen näytteilleasettajalle
Oletko suunnittelemassa messuosallistumista yrityksellesi, etkä tiedä mistä aloittaa tai mitä kaikkea ottaa huomioon? Messut ovat monelle yritykselle vuoden tärkeimpiä markkinointiponnistuksia.
Messuille osallistuminen on yritykselle aina myös investointi, ja siksi erottuvan osaston suunnitteluun kannattaa panostaa. Messuilla yritys ja sen tuotteet tai palvelut esiintyvät parhaimmillaan brändin mukaisesti ja sitä vahvasti rakentaen.
Oppaassa käsitellään esimerkiksi seuraavia kokonaisuuksia:
- Tekemisen raamit – tavoitteet, vastuu, budjetti ja aikataulu
- Osaston rakenne ja strategiset mitat
- Visuaalinen ilme
- Promomateriaalit
- Houkuta ja osallista
Menestyksekäs messuosasto on paitsi puoleensavetävä ja näkyvä, myös jollain tavalla kokemuksellinen - mieleenpainuva vierailu pitää sisällään pelkän myyntipuheen kuuntelun lisäksi jotain muutakin informatiivista tai kävijää koskettavaa.
Oppaan vinkkien avulla luot onnistuneen messuosaston ja upean kävijäkokemuksen.
Lataa maksuton opas!