Pieni opas markkinointiin
Markkinoinnin lyhyt oppimäärä – tästä oppaasta löydät ideoita yrityksen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen.
Oppaassa kerromme mistä yrityksen markkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa, mitä tulisi huomioida markkinointikanavia valitessa, millaiset ovat hyvät verkkosivut, kuinka saada hyöty irti tapahtumista, sekä miten toimitilalla ja harkituilla yksityiskohdilla rakennetaan positiivista mielikuvaa ja erotutaan kilpailijoista.
Kun markkinoinnin tavoitteet ja toimenpiteet suunnitellaan huolella on itse toteuttaminen mukavampaa, laadukkampaa ja helpommin mitattavissa.
Oppaastamme saat uusia ideoita markkinoinnin tueksi muun muassa seuraaviin teemoihin:
- Miten markkinointi on muuttunut?
- Miksi suunnitteluvaihe on tärkeä?
- Millaisia taktisia markkinoinnin keinoja on käytettävissäsi
- Millaisissa kanavissa sinun tulisi jakaa viestiäsi
Lue opas ja ota ideat käyttöösi!