K-Raudat saivat uuden ilmeen, kun Keskon rautakauppaketjut K-Rauta ja Rautia muodostivat keväällä uuden K-Rauta-ketjun. Yksi uudistuksen keskeisimmistä tavoitteista oli pyrkimys saumattomaan asiakaskokemukseen digitaalisten palveluiden sekä kivijalkamyymälöiden kesken. Tavoitteen saavuttaminen edellytti uuden ilmeen jalkauttamisen myymälöihin ympäri Suomen.
Ilmeen jalkauttaminen yhteensä 139:ään kohteeseen oli valtava urakka. Asentajia oli joka viikko kentällä yhtä aikaa lähes 40 kappaletta. Granon omistama, valo -ja ulkomainoksiin erikoistunut Neon 2, oli vahvasti mukana projektissa. Projektipäällikkö Marko Tapanisen mukaan projekti sujui hyvin:
– Kartoitus ja tuotannon valmistelut aloitettiin jo joulukuussa. Tammikuun ja maaliskuun välisenä aikana valmistimme ja asensimme kaikki valomainokset, sisämiljööt sekä ikkunateippaukset.