Siirry suoraan sisältöön

K-Supermarket Vuokatin autoteippaukset tuovat näkyvyyttä

K-Supermarket Vuokatin autoteippaukset tuovat näkyvyyttä


Grano toteutti K-Supermarket Vuokatille tyylikkään ajoneuvoteippauksen, joka huomataan ja joka tuo lisää asiakasvirtaa.

K-Supermarket Vuokatin kauppiaan Hannu Korhosen poika Jussi Korhonen teki sopimuksen Superpesis-seura Kempeleen Kirin kanssa kausille 2020–2021. Kempele on Oulun naapurikuntia, ja alueelta on vilkas lomaliikenne Vuokatin suuntaan.

Isä-Korhonen ja Granon avainasiakaspäällikkö Pasi Osala lähtivät ideoimaan liikkuvaa mainospintaa Vuokatti–Oulu-akselille. Lopputuloksena toteutettiin nuorekas ja tyylikäs autoteippaus nimikoituna ja K-Supermarketin logoin varustettuna.

– Pasi otti niin sanotusti kopin autohommasta, ja teki muutamia ehdotuksia auton teippauksesta. Poikani, pesäpalloilija Jussi Korhonen, valitsi lopullisen ilmeen ja on ollut erittäin tyytyväinen valintaansa ja uuteen teippaukseen. Myös me iloitsemme näyttävästä lopputuloksesta. Teippaus toimii K-Supermarketin markkinointikeinona ja houkuttelee asiakaskuntaa myös Oulun suunnalta, kuten Kempeleestä, kauppias-Korhonen kertoo. 

Granon Pasi Osala komppaa Korhosta.

– Tämä oli todella antoisa projekti, jossa yhdistettiin perinteinen brändi ja nuorekas visuaalisuus samaan pakettiin. Auto puhuttelee nuoria, ja kauppias saa todistetusti markkinahyötyä, Osala iloitsee.  

Aiempi yhteistyökokemus vaikutti kumppanin valintaan

K-Supermarket Vuokatille Grano ei ole uusi yhteistyökumppani. Vuonna 2018 supermarketiin tehtiin uudistuksia ja Grano toteutti kaikki myymälän teippaukset sekä miljööseen liittyvät työt. Korhonen toteaakin aikaisemman uudistusprojektin toimineen hyvin ja luontevasti sekä vaikuttaneen kumppanin valintaan myös autoteippausprojektissa.

 

– Yhteistyö on sujunut aina hyvin Granon kanssa. Autoteippausprojektin yhteydessä uusimme myös muutaman ulkomainostaulun, jotka koskivat meidän ruoan verkkokauppaa. Se onkin aika erikoista, kun haluttiin kertoa ruoan verkkokaupasta, niin paras huomio ja viestin läpimeno saatiin aikaan tienvarsimarkkinoinnilla, Korhonen sanoo huvittuneena.

– Aikaisempi asiakaskokemus vaikutti tähänkin projektiin. Hyvää ja luontevaa yhteistyötä oli helppo jatkaa.

Hannu Korhonen / kauppias, K-Supermarket Sotkamo - Vuokatti

Tee autostasi yrityksesi liikkuva mainos >>

 
Juttu on julkaistu alun perin 4.06.2020 ja sitä on päivitetty 16.04.2024.
Ota yhteyttä