Siirry suoraan sisältöön

KiiltoClean erottuu edukseen myymälämainonnan avulla

KiiltoClean erottuu edukseen myymälämainonnan avulla

KiiltoClean Oy on suomalainen hygienia- ja puhtausratkaisujen toimittaja. Yrityksen tunnettuja tuotemerkkejä ovat muun muassa Kiilto, Serto, Erisan, Aisti ja Linna. Grano rakennesuunnitteli, toteutti ja asensi KiiltoCleanille erottuvan myymälämainonnan toteutuksen.

KiiltoClean halusi kertoa kuluttaja-asiakkailleen, että yrityksen tuotteet valmistetaan lähellä Suomessa. Yhdessä Granon kanssa he tekivät uudenlaisen myymälämainonnan toteutuksen: "Puhdasta tästä läheltä -mökin". Sen sisään voidaan helposti ja näyttävästi laittaa lavakaupalla KiiltoCleanin tuotteita.

KiiltoClean on tehnyt paljon yhteistyötä Granon kanssa myymälämarkkinoinnin parissa. Aikaisemmin he ovat tehneet muun muassa hyllynpäätyjä, pop uppeja, julisteita ja perinteisempiä lavakampanjoita. "Mökki" on ensimmäinen näyttävämpi ja erikoisempi toteutus.

– Meillä oli vain idea, mutta ei tietoa siitä, miten se voitaisiin parhaiten toteuttaa. Tiesimme, että Granolta löytyy osaamista ja rakennesuunnittelua tämän kaltaiseen ratkaisuun.

– Myymälämainonta on meillä todella tärkeässä roolissa. Valtaosa ostopäätöksistä tehdään kaupassa, joten tuotteen täytyy nousta esiin ja erottua.

Tiia Rita / Markkinointipäällkkö, KiiltoClean Oy.

Grano toteutti mökin rakennesuunnittelun, tulostuksen ja asennuksen. Mainosteippauksen osaamista käytimme muun muassa mökin pylväissä ja lattiatarroissa.

– Yhteistyö on ollut hyvin vaivatonta. Meidät on jatkuvasti pidetty kartalla siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu ja tehdään. Tämä oli poikkeuksellinen toteutus, mutta projekti tehtiin meille helpoksi. Vaikkemme ole aikaisemmin tehneet mitään vastaavaa, lähdemme aina mielellämme kokeilemaan ja testaamaan uutta. Siinähän sen näkee!

– Granon parhaat puolet ovat laatu, nopeus ja joustavuus. Tiedämme aina, että saamme laadukkaan toteutuksen. Meiltä tulee pyyntöjä aika tiukoilla aikatauluilla, mutta Grano tekee kaikkensa, että he saavat materiaalit kuntoon. Se auttaa paljon, sanoo KiiltoClean Oy:n markkinointipäällikkö Tiia Rita.

Lattiatarra kehystää "mökkiä" ja auttaa sitä erottumaan. On tärkeää, että lattiatarra asennetaan huolellisesti.

Granon asennuspalvelu teki tarkkaa työtä KiiltoCleanin myymälämarkkinoinnin toteutuksen kanssa. Kuvauspaikkana toimi Mankkaan K-Supermarket.

Tutustu Granon myymälämarkkinoinnin ratkaisuihin >>

KiiltoCleanin myymälämainonta kiinnitti kaupassa huomion

  • KiiltoCleanin tuotteet olivat upeasti esillä.
  • Tuotteet nousevat esille myymälämainonnan ansiosta.
  • KiiltoClean halusi kertoa kuluttaja-asiakkailleen, että tuotteet valmistetaan lähellä Suomessa.
  • Myymälämainonnan kohokohta oli mökki, jonka sisälle tuotteet laitetaan esille.
  • KiiltoClean on tehnyt paljon yhteistyötä Granon kanssa, koska luottaa Granon nopeuteen, joustavuuteen ja laadukkuuteen.
  • KiiltoCleanin tuotteet olivat upeasti esillä.
  • Tuotteet nousevat esille myymälämainonnan ansiosta.
  • KiiltoClean halusi kertoa kuluttaja-asiakkailleen, että tuotteet valmistetaan lähellä Suomessa.
  • Myymälämainonnan kohokohta oli mökki, jonka sisälle tuotteet laitetaan esille.
  • KiiltoClean on tehnyt paljon yhteistyötä Granon kanssa, koska luottaa Granon nopeuteen, joustavuuteen ja laadukkuuteen.
Juttu on julkaistu alun perin 21.02.2018 ja sitä on päivitetty 3.10.2022.
Ota yhteyttä