Referenssit - Grano — 10.12.2018 — min. lukuaika
SokoPron kaksikerroksinen messuosasto säväytti FinnBuild-messuilla
Grano Retail & Creative suunnitteli SokoProlle näyttävän messuosaston avaimet käteen -periaatteella.
SokoPro on erilaisten rakennusprojektien tiedon hallinnointiin, jakamiseen ja arkistointiin kehitetty sähköinen työkalu, jota hyödyntää päivittäin noin 16 000 rakentamisen ja teollisuuden ammattilaista. Syksyn 2018 FinnBuild-messuilla lanseerattiin uusi SokoPro-ohjelmisto, joka mahdollistaa läpinäkyvän tiedonhallinnan ja jakamisen sekä vastaa digitaalisuuden tuomiin haasteisiin toimialasta riippumatta.FinnBuild-messut ovat tärkeä tapahtuma SokoProlle, sillä paikan päällä on valtava määrä rakennusalan ammattilaisia ja päättäjiä.
– Halusimme lanseerata päivitetyn ohjelmiston oikeille ihmisille – näyttävästi ja kasvotusten. Luovan suunnittelun yksikkömme Grano Retail & Creative tarjosi kokonaispaketin messuosastosta avaimet käteen -periaatteella ja näin meiltä säästyi aikaa, vaivaa ja rahaa, kertoo SokoPron Brand Manager Suvi Viitala.
SokoPron osasto erottui messuilla edukseen ja houkutteli kävijöitä – yli 150 liidin verran
– Osastollamme oli neljä demopistettä ja niissä kävi jatkuvana virtana kiinnostuneita messuvieraita tutustumassa uuteen ohjelmistoon. Messujen aikana saimme kerättyä yli 150 uutta liidiä, iloitsee Suvi Viitala.
Messuosaston ilme ja kaksikerroksinen toteutus saivat hyvää palautetta asiakkailta.
– Messukävijät pitivät osastosta ja saimme paljon positiivista palautetta kautta linjan. Paikan päällä oli rakennusalan ihmisten lisäksi myös markkinointiväkeä etsimässä uusia ideoita messuosastojen suunnitteluun. Heitä kävi useampikin kuvaamassa meidän osastoamme.
– Messuprojekti Retail & Creative -porukkamme kanssa oli erittäin sujuvaa ja mukavaa. Ammattimainen ote ja kokemus näkyivät läpi linjan tiimin työskentelyssä, kiittää Viitala.