Siirry suoraan sisältöön

Usein kysytyt kysymykset

En ole ennen tilannut Granolta, miten toimin?
Upeaa, että olet täällä! Ota meihin yhteyttä, niin ohjaamme sinut oikealle granolaiselle:

029 1800 400 (arkisin 8.00–16.00) 0,088 €/min + pvm
tai asiakaspalvelu@grano.fi
Tuotteessa/ratkaisussa oli virhe, miten toimin?
Älä huolehdi, sillä sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin ilmoittaa meille sattuneesta virheestä. Granon yhteyshenkilösi kautta voit kertoa, mikä ei toiminut tai mikä meni pieleen. Korjaamme jokaisen virheemme tilanteen mukaan asiakkaamme toivomalla tavalla.
Haluan palvelua tietyllä paikkakunnalla, onko tämä mahdollista?

Granolta löytyy 21 toimipistettä ympäri Suomen. Täältä löydät itsellesi lähimmän kaupungin: www.grano.fi/yhteystiedot 

Lisäksi granolaiset liikkuvat tarpeen mukaan juuri sinne, missä sinä olet! Kysy rohkeasti Granon yhteyshenkilöltäsi!

Etsin tiettyä granolaista. Mistä löytäisin hänet?

Myynnin ja tuotannon yhteystiedot löydät täältä:

Muut yhteystiedot saat täältä: www.grano.fi/yhteystiedot 

Olen kiinnostunut avoimista työpaikoista ja mahdollisuuksista Granolla. Voinko hakea teille töihin?
Hienoa kuulla, että harkitset meitä tulevaisuuden työnantajaksesi! Tutustu avoimiin työpaikkoihin, harjoittelupaikkoihin sekä kesätyömahdollisuuksiin täältä: www.grano.fi/rekry
Minua kiinnostaisi tehdä yhteistyötä kanssanne, keneen voisin olla yhteydessä?

Soittamalla asiakaspalveluumme 029 1800 400 (arkisin 8.00-16.00) – 0,088 €/min + pvm tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@grano.fi.

Asiakaspalvelumme vie asiasi oikealle henkilölle Granon sisällä, jonka jälkeen sinulle vastataan sähköpostitse.