Webinaaritallenne:
Kuinka luot päräyttävän messuosaston
Messuille osallistumiseen on hyvin monta syytä: yrityksen tunnettuuden kasvatus, myynnin lisääminen, tuotelanseeraus tai rekrytointi. Ethän anna ainoan syyn olla se, että aina ennenkin ollaan osallistuttu?
Messuosasto on yrityksen näyteikkuna - kuinka haluat kohdata asiakkaasi ja minkä mielikuvan haluat antaa. Oli kyseessä pieni tai iso yritys, messuille osallistuminen on aina iso taloudellinen panostus, hyvä suunnittelu ottaa sijoituksesta hyödyn irti.
Nykyaikaisen osaston suunnittelun kulmakivinä ovat valaistus, liikkuva kuva ja ääni - otathan nämä varmasti huomioon?
Asiantuntijat: Antti Puhakka, PR Factory & Henrik Kosonen, Grano
Miksi tutustuisit webinaarin tallenteeseen?
- Osaat ottaa suunnittelussa oikeat asiat huomioon
- Tiedät mitä moderni messuosasto pitää sisällään
- Näet esimerkkejä meiltä ja maailmalta
Webinaarin tähtivieras
PR Factoryn toimitusjohtaja Antti Puhakka omaa yli 20 vuoden kokemuksen messuosastojen ja esittelypisteiden suunnittelemisesta ja rakentamisesta. Oulusta kotoisin oleva Antti on toiminut yrittäjänä 12 vuotta, ja toimitusjohtajan töiden lisäksi hän hyppää välillä suunnittelijan kenkiin.
PR Factory suunnittelee ja toteuttaa messuosastot, markkinointitapahtumat ja toimitilat yrityksen brändin mukaisesti.
Katso maksuton tallenne heti!